Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu br. przez grupę VRG wyniosły 106,6 mln zł i były niższe o 1,8% r/r, podała spółka, prezentując szacunkowe dane. W ciągu czterech miesięcy br. przychody wzrosły o 2,5% r/r do 384,8 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły w ub. miesiącu 51,5 mln zł i były niższe o 11% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 55,1 mln zł i były wyższe o 8,6% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w kwietniu br. przez grupę wyniosła 56,8% i była wyższa o ok. 0,7 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec miesiąca wyniosła 51,9 tys. m2 i była niższa o 0,1% od powierzchni sprzedaży detalicznej w analogicznym miesiącu ub. roku.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2023 r. wyniosły 1,3 mld zł.
Źródło: ISBnews
Artykuł Przychody VRG spadły szacunkowo o 1,8% r/r do 106,6 mln zł w kwietniu pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.