Łączne przychody Grupy BoomBit wzrosły o 11,8% m/m do 20,6 mln zł w grudniu



Przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły 20,6 mln zł (+11,8% m/m), w tym 20,4 mln zł (+11,7% m/m) z gier mobilnych w grudniu 2023 r., podała spółka. Łączna liczba pobrań gier grupy wyniosła 18,4 mln. W całym 2023 r. Grupa BoomBit miała 237,8 mln zł (-19,1%) przychodów z gier oraz 182 mln pobrań.

Wydatki na User Acquisition wyniosły 12,8 mln zł (+15,5%), a koszty prowizji platform 1,7 mln zł (+4,7%). W rezultacie grupa miała w grudniu 6,1 mln zł (+6,6%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform, podano.

„W grudniu poprawiliśmy o kilkanaście procent przychody segmentu gier mobilnych, intensywnie zwiększając jednocześnie wydatki na User Acquisition. Efekty związane w dużym stopniu z grudniowym okresem świątecznym będziemy też widzieli w kolejnych miesiącach.  Zgodnie z oczekiwaniami, duży wzrost przychodów i najlepszy w tym roku zanotował Darts Club, co było efektem zakończonych właśnie Mistrzostw Świata w darts i dobrze przygotowanej przez nas kampanii. W grudniu wydaliśmy też duży update Hunt Royale, a większe wydatki marketingowe przełożyły się również na wzrost przychodów z gier Hyper-Casual” – powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

„Przy okazji wyników za grudzień możemy też podsumować cały 2023 rok w którym przychody z gier mobilnych wyniosły 238 mln zł. Trudne otoczenie rynkowe i dynamiczne zmiany w konsumpcji gier przyczyniły się, że wynik ten jest słabszy od zeszłorocznego, ale w tym czasie intensywnie pracowaliśmy też nad przygotowaniem kilku istotnych tytułów, które będziemy niebawem wydawali. Liczymy na to, że razem z segmentem blockchain i naszymi dodatkowymi inicjatywami, będą miały znaczący wpływ na przychody Grupy BoomBit w 2024 roku” – dodał.

Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 8,7 mln zł i stanowiły około 42% w strukturze przychodów Grupy BoomBit. W grudniu 2023 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były „Hunt Royale” (4,4 mln zł przychodów), „Darts Club” (3,4 mln zł) oraz „Car Driving School Simulator” (1,2 mln zł).

W całym 2023 r. Grupa BoomBit miała 237,8 mln zł (-19,1%) przychodów z gier oraz 182 mln pobrań. Najwyższe przychody miały gry „Hunt Royale” (75,5 mln zł), „Darts Club” (29,7 mln zł) oraz „Car Driving School Simulator” (12,6 mln zł).

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

Źródło: ISBnews

Artykuł Łączne przychody Grupy BoomBit wzrosły o 11,8% m/m do 20,6 mln zł w grudniu pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply