LPP uruchomiło aplikację mobilną dla marki Mohito, planuje wdrożyć ją w Rumunii i Czechach



LPP uruchomiło aplikację mobilną dla marki Mohito, podała spółka. Aplikacja jest na razie dostępna w Polsce, jednak w planach jest udostępnienie jej w Rumunii oraz Czechach w I połowie przyszłego roku. W 2024 r. LPP zamierza uruchomić aplikacje mobilne także dla pozostałych marek – Cropp oraz House.

W II kwartale br. obrotowego aplikacje mobilne Reserved oraz Sinsay odpowiadały za ponad 50% sprzedaży internetowej LPP w Polsce. Rosnące znaczenie m-commerce w wynikach sprzedaży skłoniło spółkę do kolejnych inwestycji w tym obszarze. W połowie listopada br. LPP uruchomiło aplikację także dla Mohito, które obecnie ma najwyższe wyniki e-commerce w całej Grupie, podano.

„Aplikacja wzmocni potencjał rozwoju naszej marki w kanale online, który stanowi już ok. 30% jej przychodów. Dostarczając nam danych dotyczących m.in. preferencji klientów, aplikacja pozwala lepiej je poznawać i odpowiednio dopasowywać ofertę. Zakładamy też, że jako bardziej efektywny sposób dotarcia i interakcji z użytkownikami zwiększy rozpoznawalność marki i pomoże w budowaniu lojalności klientów, co w perspektywie przełoży się na jeszcze wyższą sprzedaż. Aplikacja, na razie dostępna w Polsce, będzie także wsparciem Mohito w rozwoju zagranicznym. W planach mamy udostępnienie jej na najważniejszych sprzedażowo rynkach spółki. W pierwszej połowie przyszłego roku będzie to Rumunia oraz Czechy” – powiedziała omnichannel sales director Mohito Katarzyna Czekała, cytowana w komunikacie.

Poza łatwym dostępem do kolekcji marki najważniejszą funkcjonalnością aplikacji jest Mohito ID, czyli indywidualny kod klienta, który można dodać jako widget na telefonie i mieć go zawsze pod ręką. Zawiera on informacje o historii zakupów zarówno internetowych, jak i stacjonarnych. Umożliwia tym samym m.in. szybkie zwroty online poprzez formularze znajdujące się w historii zamówień oraz zwroty bez paragonu we wszystkich salonach marki.

„Rosnące zainteresowanie tą formą kontaktu wśród klientów oznacza, że w coraz większym stopniu cenią sobie łatwy dostęp do oferty oraz możliwość dokonywania szybkich zakupów. Ten trend widoczny jest też za granicą. Aktualnie aplikacje Reserved i Sinsay są dostępne w Rumunii, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Dodatkowo klienci Reserved dokonają zakupów w tym kanale w Niemczech, a Sinsay w Bułgarii i Chorwacji. Stanowią one ważne wsparcie omnichannelowej strategii rozwoju Grupy, dlatego spółka planuje zwiększanie ich zasięgu o kolejne kraje. W 2024 r. LPP zamierza uruchomić aplikacje mobilne także dla pozostałych marek – Cropp oraz House” – zakończono.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2022/2023 (luty 2022 – styczeń 2023) spółka miała 15,9 mld zł skonsolidowanych przychodów.

Źródło: ISBnews

Artykuł LPP uruchomiło aplikację mobilną dla marki Mohito, planuje wdrożyć ją w Rumunii i Czechach pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply