Amica jest na ukończeniu przygotowania długoterminowej strategii i może ją zaprezentować pod koniec stycznia przyszłego roku, poinformował wiceprezes ds. finansowych i HR Michał Rakowski. Dokument będzie kładł nacisk na m.in. rozwój marek Grupy, przede wszystkim Amiki i Fagor.
„Prace są bardzo zaawansowane. Myślę, że w ciągu 2-3 tygodni będziemy finalizować ostateczne wersje zapisów dotyczących strategii. Mamy już bardzo jasną wizję tych następnych 10 lat pod względem finansowym i biznesowym. […] Mamy zlokalizowane możliwości rozwoju i osiągnięcia lepszych wyników. Myślę, że prezentacja strategii nastąpi na początku przyszłego roku, koniec stycznia byłaby to taka orientacyjna data” – powiedział Rakowski podczas konferencji prasowej.
„Jednym z kluczowych obszarów, na którym skupiamy się w naszej nowej strategii jest obszar rozwoju znaków towarowych” – zdradził wiceprezes.
Z jego słów wynika, że najważniejsze będą marki Amica i Fagor.
Amica jest producentem sprzętu AGD, notowanym na warszawskiej giełdzie od 1997 r. W 2022 r. miała 3 415,8 mln zł skonsolidowanych przychodów.
Źródło: ISBnews
Artykuł Amica wstępnie zakłada publikację nowej strategii w styczniu 2024 pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.