Sfinks Polska stawia na dalszy rozwój swojej silnej marki. Uruchomione podczas pandemii koncepty zyskają jej widoczne wsparcie, np. The Burgers zamieni się w The Burgers by Sfinks.
Chcemy, żeby sieć przynajmniej się podwoiła. To jest cel minimum. Natomiast istotną zmianą w tej strategii jest przede wszystkim oparcie rozwoju też o markę parasolową Sfinks, dlatego że w tym czasie otworzyliśmy kilka testowych restauracji The Burgers, sprzedawaliśmy dania gotowe do sieci sklepów z marką Sfinks i okazało się, że siła tej marki powoduje to, że dużo szybciej osiągamy cele, które sobie zakładamy
mówi Sylwester Cacek, Prezes Zarządu, Sfinks Polska SA.
W materiale informacje dotyczące:
- strategii na lata 2024-2029,
- siły marki Sphinx,
- sprzedaży dań gotowych,
- współpracy z dużymi sieciami,
- planów Sfinks Polska,
- wzrostów sieci powyżej inflacji,
- modelu franchisingowego,
- sytuacji branży HoReCa.
Artykuł Cacek (Sfinks Polska): Chcemy, żeby sieć przynajmniej się podwoiła pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.