Gaming Factory zakłada w strategii wydawniczej m.in. program motywacyjny i emisję akcji



Gaming Factory przyjął „Strategię wydawniczą dla kluczowych projektów spółki”, w ramach której planuje m.in. zwiększyć koncentrację działań na realizacji kluczowych projektów oraz przyjąć program motywacyjny dla kluczowego personelu, podała spółka. W związku z tym zarząd zamierza wnioskować do walnego zgromadzenia o zgodę na potencjalne podwyższenie kapitału zakładowego w ramach kapitału docelowego w ramach emisji do 450 221 nowych akcji po cenie nie niższej niż 10 zł.

Przyjęta strategia wydawnicza stanowi uzupełnienie dotychczas przyjętych celów o nowe kierunki działań służące ich realizacji, wskazano.

„Zważywszy na skupienie się na kluczowych projektach spółki, w szczególności na ‚Japanese Drift Master’, zarząd zidentyfikował kluczowe obszary działań, w ramach których będzie koncentrował się na:

1) Zwiększeniu motywacji kluczowego personelu,

2) Zwiększeniu przychodów z wydawanych gier, poprzez zapewnienie statusu samodzielnego wydawcy,

3) Nowych kanałach dystrybucji i nowych rynkach dla produkcji realizowanych przez spółkę” – czytamy w komunikacie.

Aby realizować strategię w powyższych obszarach, zarząd postanawia podjąć następujące kroki tj.:

1) ustalić w spółce program motywacyjny dla kluczowego personelu,

2) zwiększyć koncentrację działań na realizacji kluczowych projektów w celu koncentracji środków niezbędnych do samodzielnego wydawania kluczowych projektów;

3) zapewnić spółce instrumenty prawne, które pozwolą na ewentualne pozyskanie dodatkowych środków na realizację lub rozwój projektów, w szczególności utrzymanie statusu samodzielnego wydawcy przy kluczowych projektach;

4) brać udział w eventach i targach branżowych, intensyfikować działania marketingowe, jak również sprawować nadzór nad działaniami mającymi na celu identyfikację platform sprzedażowych w innych obszarach geograficznych lub poszczególnych krajach, pozyskiwać kontakty oraz prowadzić negocjacje w celu nawiązania stałej współpracy, wymieniono w informacji.

„W tym celu zarząd zamierza niezwłocznie zawnioskować do walnego zgromadzenia akcjonariuszy o:

* ustalenie w spółce programu motywacyjnego dla kluczowego personelu, który umożliwi osobom uprawnionym objęcie akcji nowej emisji;

* umożliwienie zarządowi spółki przeprowadzenia potencjalnego podwyższenia kapitału zakładowego w ramach kapitału docelowego w ramach emisji do 450 221 nowych akcji po cenie nie niższej niż 10 zł” – czytamy dalej.

Zarząd zamierza niezwłocznie zwołać walne zgromadzenie akcjonariuszy, podsumowano.

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. W portfolio studia znajdują się symulatory, tycoony, gry akcji czy horrory. Spółka notowana jest na rynku głównym GPW od 2020 r.

Źródło: ISBnews

Artykuł Gaming Factory zakłada w strategii wydawniczej m.in. program motywacyjny i emisję akcji pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply