Liczba użytkowników programu MOL Move sięgnęła 500 tys. w 6 tyg. od startu



Liczba zarejestrowanych użytkowników programu lojalnościowego MOL Move sięgnęła 500 000 w ciągu sześciu tygodni od startu, podał MOL Polska. Spółka przedłużyła promocyjną zniżkę na paliwa EVO oraz paliwa premium EVO Plus. 

„Mimo wymagającej sytuacji w branży paliw zdecydowaliśmy się na kontynuację działań istotnie obniżających wysokość rachunku za tankowanie na naszych stacjach MOL i Lotos, w tym oferowanie kuponów ze zniżką do 45 groszy na litrze” – powiedział prezes MOL Polska Richard Austen, cytowany w komunikacie.

Po pobraniu aplikacji lojalnościowej MOL Move nowi użytkownicy otrzymają kupon zniżkowy 45 gr/litr na tankowanie paliw premium EVO Plus do 100 litrów oraz kupon zniżkowy 25 gr/litr na tankowanie paliw wysokiej jakości EVO i LPG do 100 litrów.  Obecni użytkownicy MOL Move otrzymają kupon zniżkowy 45 gr/litr na jedno tankowanie paliw premium EVO Plus również do 100 litrów. 

MOL Move to program lojalnościowy oparty na aplikacji mobilnej. MOL Move działa w oparciu o system osiąganych kolejno poziomów korzyści. Gdy klienci zgromadzą określoną liczbę punktów, są natychmiast przenoszeni na wyższy poziom. W Polsce program został wprowadzony 19 lipca br. 

Paliwa EVO i EVO Plus zostały wprowadzone do międzynarodowej sieci stacji Grupy MOL w 2022 roku po ponad dwuletnim procesie ulepszania i testów. Wszystkie paliwa MOL EVO i EVO Plus zawierają  dodatek o nazwie EVOTECH. To autorska formuła Grupy MOL, dzięki której aktywne cząsteczki EVOTECH wykrywają i usuwają zanieczyszczenia i osady w najważniejszych elementach silnika – cylindrach, zaworach i wtryskiwaczach. Dzięki mniejszej ilości osadu silnik utrzymuje dłuższą żywotność, lepsze osiągi oraz niższą emisję spalin, wskazano w materiale.

Węgierski koncern MOL prowadzi działalność w zakresie wydobycia i przerobu ropy naftowej (aktywa produkcyjne ma w 8 krajach, posiada też 4 rafinerie i 2 jednostki petrochemiczne). Od 2004 r. jest notowany na warszawskiej giełdzie. Miał 23,11 mld USD skonsolidowanych przychodów w 2022 r. Po przejęciu polskiej sieci Grupy Lotos, MOL Polska miał 497 stacji na koniec 2022 r.

Źródło: ISBnews

Artykuł Liczba użytkowników programu MOL Move sięgnęła 500 tys. w 6 tyg. od startu pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply