Pepco Group ocenia sprzedaż w okresie przed świętami Bożego Narodzenia jako „silną” i uważa, że dobrze reaguje ona na asortyment przygotowany we wszystkich rodzajach sklepów grupy, poinformował tymczasowy CFO Mat Ankers.
„Nie podamy konkretnej liczby, wrócimy do tego w styczniu, ale [sprzedaż] jest silna i z pewnością widzimy, że sprzedaż świąteczna dobrze reaguje na asortyment, który mamy w całej firmie” – powiedział Ankers podczas telekonferencji.
„Widzimy, że klienci chcą mieć Boże Narodzenie, znajdują sposoby, aby mieć Boże Narodzenie w tym roku, po tym jak przez dwa lata były zakłócenia w świętowaniu. Staramy się w tej chwili maksymalnie wykorzystać tę możliwość” – dodał.
Pepco podkreśliło w komunikacie, że w IV kw. roku obrotowego 2022 (tj. lipiec-wrzesień 2022) zbudowało odpowiedni poziom zapasów, aby wykorzystać je w ważnym, szczytowym okresie handlowym w I kw. roku obrotowego 2023, który obejmie również sprzedaż części zapasów świątecznych z roku obrotowego 2021, przechowywanych w centrach dystrybucyjnych ze względu na fakt, że zostały dostarczone zbyt późno, aby je sprzedać w poprzednim roku obrotowym.
Pepco Group prowadzi działalność w dwóch segmentach rynkowych: poprzez Pepco (sieć wielobranżowych sklepów dyskontowych) oraz Poundland/Dealz (sieć sklepów działających w modelu zakupów impulsowych artykułów spożywczych, ogólnego przeznaczenia, sezonowych i artykułów pierwszej potrzeby sprzedawanych w formule cen jednorodnych). Spółka zadebiutowała na GPW w 2021 r.
Źródło: ISBnews
Artykuł Pepco ocenia sprzedaż przedświąteczną jako silną, asortyment dostosowany do popytu pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.