Refield planuje budowę ok. 100 tys. m2 powierzchni handlowej do 2025



TUF RE będzie działać pod nową nazwą Refield i w nowej strukturze organizacyjnej, która pozwoli firmie zwiększyć skalę biznesu, planuje pozyskać kolejnych partnerów i przyspieszyć działania deweloperskie, podała spółka. Zgodnie z zapowiedziami zwiększenia skali biznesu do 2025 r., firma planuje budowę obiektów o łącznej powierzchni handlowej wynoszącej blisko 100 tys. m2.

Obecnie Refield realizuje Pasaż Kępiński (12 tys. m2 GLA) oraz projekt w Grodzisku Wielkopolskim (6,5 tys. m2 GLA). Trwa także komercjalizacja drugiego etapu parku handlowego w Lidzbarku Warmińskim, który powiększy się o dodatkowe 4 tys. m2 GLA i restaurację drive-thru. Ponadto toczy się proces wynajmu największego projektu spółki – Pasażu Ciechanowskiego (13 tys. m2 GLA) wraz z marketem budowlanym o powierzchni 7 tys. m2 GLA. Firma rusza także z działaniami na Podkarpaciu, gdzie zrealizuje dwa duże parki handlowe na ponad 20 tys. m2 GLA, wymieniono w komunikacie.

„Doszliśmy do momentu, w którym realizujemy równolegle kilkanaście projektów na różnych etapach zaawansowania. Tempo naszego rozwoju wymagało od nas budowy podmiotu o dużo większych niż dotychczas możliwościach operacyjnych i potencjale finansowym. Refield jest skrojony pod wymagania naszych klientów, wydłużającą się listę projektów i tempo ich realizacji. Zastępujemy zatem TUF RE nową, dużo bardziej wydajną i zwinną strukturą, zachowując jednocześnie track record i wszystkie projekty, nad którymi pracowaliśmy pod starym szyldem” – skomentował współzałożyciel i prezes Fabian Eryk Barbarowicz, cytowany w komunikacie.

„Wprowadzone zmiany nie ograniczają się jedynie do rebrandingu spółki, a ich zakres jest dość znaczny. Do tej pory współpracowaliśmy głównie z jednym inwestorem finansującym, a teraz wychodzimy szerzej na rynek, by wykorzystać okazje współdziałania także z innymi podmiotami, które się do nas zgłaszają i są zainteresowane realizacją wspólnych projektów” – dodał.

Firma zmieniła również identyfikację wizualną, która nie obejmie jedynie nazewnictwa parków handlowych budowanych przez Refield do tej pory i w przyszłości. Nadal będą one powstawać jako Pasaże z dodatkiem nazwy miejscowości, jak np. Pasaż Kępiński.

Refield to firma deweloperska w sektorze parków handlowych realizowanych w modelu wybuduj-wynajmij-sprzedaj. Pierwsze projekty firmy powstały w Chełmnie, Lidzbarku Warmińskim i Golubiu-Dobrzyniu. Wszystkie zostały wynajęte i sprzedane. Wśród klientów firmy są aktywne fundusze nieruchomościowe, takie jak LCP Properties czy Falcon Investment Management.

Źródło: ISBnews

Artykuł Refield planuje budowę ok. 100 tys. m2 powierzchni handlowej do 2025 pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply