InPost wprowadził abonament online „Micro Firma 150 InPost” dla początkujących i rozwijających się w e-commerce, podała spółka. Nowe rozwiązanie daje możliwość nadania i odbioru przesyłki poprzez Paczkomat InPost oraz z wykorzystaniem usług kurierskich.
Nowe rozwiązanie jest skierowane do klientów wysyłających od 10 do 20 paczek miesięcznie. „Micro Firma 150 InPost” gwarantuje stałą cenę przez cały okres trwania umowy, zarówno dla przesyłek wysyłanych przez Paczkomat InPost, jak i przesyłek kurierskich. Cena pakietu wynosi 150 zł miesięcznie, podano.
„W InPost zawsze stawiamy na elastyczność, dlatego tym razem przygotowaliśmy ofertę dedykowaną przedsiębiorcom, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z handlem w sieci. Ofertę abonamentową ‚Micro Firma 150′ w wygodny sposób będą mogli zamówić online właściciele powstających i rozwijających się e-commerce. Wspieramy przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów internetowych, pomagamy wdrożyć najefektywniejsze ekonomicznie i ekologicznie formy dostawy, wybierane już przez 94% Polaków. Wierzymy, że poprzez wygodną i dostosowaną do ich potrzeb ofertę pomożemy im rozwinąć skrzydła” – powiedziała członek zarządu InPost Dagmara Brzezińska, cytowana w komunikacie.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews
Artykuł InPost wprowadził abonament Micro Firma 150 InPost dla początkujących w e-commerce pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.