Hub.Tech odnotowało 4,23 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2022 r. wobec 5,56 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 7,4 mln zł wobec 8,57 mln zł zysku rok wcześniej. Wskaźnik EBITDA wyniósł 11,1 mln zł.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 42,83 mln zł w II kw. 2022 r. wobec 32,93 mln zł rok wcześniej.
„Cieszymy się, że pomimo trudnego okresu, jaki obecnie obserwujemy na rynkach, udało nam się znacząco zwiększyć przychody, co potwierdza utrzymujący się od wielu miesięcy dynamiczny rozwój grupy. Stale staramy się rozwijać i wprowadzać nowe rozwiązania, co potwierdzają działania spółek kosmetycznych Onlybio.life i Stars.Space, które notują bardzo dobre wyniki sprzedażowe” – skomentował wiceprezes Grupy Hub.Tech Paweł Rodowicz, cytowany w komunikacie.
W I poł. 2022 r. spółka miała 13,12 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 12,6 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 89,19 mln zł w porównaniu z 62,66 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym strata netto w I poł. 2022 r. wyniosła 0,33 mln zł wobec 0,11 mln zł zysku rok wcześniej.
Hub.Tech – wcześniej jako Boruta-Zachem – jest firmą produkcyjną, działającą w branży chemicznej, skupioną w trzech głównych obszarach: produkcji barwników i pigmentów, produkcji biosurfaktantów wykorzystywanych w branży chemicznej i kosmetycznej oraz badaniach i rozwoju innowacyjnych rozwiązań chemicznych. Od 2014 r. jest spółką notowaną na rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews
Artykuł Hub.Tech miał 4,23 mln zł zysku netto, 7,4 mln zł zysku EBIT w II kw. 2022 pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.