Primavera Parfum kupiła Go2Ecommerce, co poszerzy jej kompetencje w e-commerce



Primavera Parfum nabyła 51% udziałów w spółce Go2Ecommerce, specjalizującej się w budowaniu sklepów internetowych oraz skalowaniu sprzedaży. Dzięki temu grupa kapitałowa zyska nowe kompetencje w zakresie handlu internetowego oraz otworzy się na inne segmenty rynku. Wartość umowy nie została ujawniona.

Z początkiem tego roku Primavera Parfum, działająca głównie w branży beauty, wdrożyła nową strategię rozwoju opartą na dwóch filarach: ekspansji na azjatyckie rynki online oraz usłudze wielokanałowości w dystrybucji internetowej, podano.

Kolejnym krokiem na drodze do umocnienia kompetencji w segmencie e-handlu oraz zapewnienia klientom pełnego pokrycia na rynku e-commerce było przejęcie pakietu większościowego (tj. 51% udziałów) w spółce Go2Ecommerce.

„Od dawna monitorujemy rynek w poszukiwaniu podmiotów, który uzupełniłby portfolio naszych usług. Go2Ecommerce doskonale wpisuje się w model biznesowy Primavera Parfum. Firma zajmuje się tworzeniem profesjonalnych sklepów internetowych oraz szeroko pojętym konsultingiem w ich prowadzeniu, co pozwoli nam zwiększyć efektywność sprzedaży w sklepach własnych oraz dedykowanych. Z kolei klienci Go2Ecommerce zyskają możliwość skorzystania z modelu dropshippingu, zdejmującego z nich konieczność ponoszenia kosztów związanych z logistyką, co stanowi dla nas szansę wyjścia z usługą poza obszar beauty” – powiedział dyrektor ds. e-commerce w Primavera Parfum Jędrzej Karasek, cytowany w komunikacie.

Przejęta spółka specjalizuje się również w obsłudze profesjonalnych kampanii reklamowych dla e-commerce, m.in. z wykorzystaniem takich narzędzi, jak Google, Facebook, Instagram czy Tik-Tok, co – w ocenie zarządu Primavera Parfum – będzie skutecznym wsparciem dla obsługiwanych przez nią e-sklepów, gwarantując optymalizację sprzedaży przy pełnej kontroli poziomu cen, podkreślono.

„Nasz większościowy udziałowiec przebojem wdarł się na rynki wschodnie w modelu cross-border, oferując polskim markom obecność na największych tamtejszych market place’ach, tj. platformach zakupowych. Liczymy, że potencjał tego rynku, mierzony w miliardach dolarów, poskutkuje nowymi klientami i zleceniami również dla naszej spółki” – zakończył prezes Go2Ecommerce Maciej Stodolny.

Primavera Parfum świadczy usługi dla e-sklepów oparte o system dropshippingu lub semi-dropshippingu.

Źródło: ISBnews

Artykuł Primavera Parfum kupiła Go2Ecommerce, co poszerzy jej kompetencje w e-commerce pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply