Bank Pocztowy jako pierwszy bank w Polsce umożliwił swoim klientom dokonywanie płatności mobilnych Xiaomi Pay, podał bank. To kolejny, po wdrożonych w 2019 roku Apple Pay, Google Pay oraz Garmin Pay, portfel cyfrowy, do którego klienci Banku Pocztowego będą mogli podpiąć swoje karty płatnicze Mastercard, podano.
Zarząd liczy, że udostępnienie nowego rozwiązania wpłynie pozytywnie na zainteresowanie ofertą banku, i podkreśla, że to kolejny krok w realizacji strategii cyfryzacji Pocztowego oraz oferowania klientom szerszej gamy rozwiązań cyfrowych, które ułatwią im korzystanie z produktów finansowych.
„Bank Pocztowy konsekwentnie realizuje strategię stawania się instytucją bardziej cyfrową, odpowiadającą na potrzeby współczesnego klienta, a jednocześnie oferującą wszystkim bez wykluczeń najnowsze, wygodne i zaawansowane technologicznie rozwiązania. Tym bardziej cieszy fakt, że Xiaomi Pay wprowadzamy do oferty jako pierwszy bank w Polsce” – powiedział wiceprezes oraz p.o. prezesa Banku Pocztowego Jakub Słupiński, cytowany w komunikacie.
Dzięki Xiaomi Pay klienci Banku Pocztowego będą mogli w wygodny i szybki sposób dokonywać płatności zbliżeniowych korzystając z opaski Mi Smart Band 6 z funkcją NFC. Rozwiązanie to umożliwia szybką i bezpieczną realizację transakcji mobilnych, zarówno w kraju, jak i za granicą. Usługa działa jak cyfrowy portfel – dodawać można do niej karty debetowe i kredytowe Mastercard dostępne z oferty Banku Pocztowego. Z usługi korzystać będą mogli wszyscy klienci banku, zarówno indywidualni, jak i biznesowi, podkreślono.
Bank Pocztowy świadczy usługi finansowe w urzędach pocztowych i własnych oddziałach w całym kraju. Powstał w 1990 roku w Bydgoszczy.
Źródło: ISBnews
Artykuł Bank Pocztowy wprowadził płatności mobilne Xiaomi Pay pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.