Render Cube zaprezentował oficjalną road mapę tytułu Medieval Dynasty



Render Cube, łódzkie studio odpowiedzialne za produkcję Medieval Dynasty, ogłosiło oficjalną road mapę tytułu, która zdradza kierunki jej rozwoju na najbliższe kwartały oraz 2022 rok. W nadchodzących aktualizacjach znajdzie się m.in. tryb rozgrywki w perspektywie trzeciej osoby, szeroki wybór dekoracji pozwalający nadać wiosce unikalny wygląd, nowa ścieżka zadań związanych z dziedzicem rodu oraz wyczekiwana wersja konsolowa gry. W tytuł na samej platformie Steam grało wczoraj równocześnie 16,7 tys. osób – to drugi najwyższy peak graczy odnotowany przez polską premierę w tym roku.

Medieval Dynasty to flagowy tytuł studia Render Cube, który 23 września zakończył 12-miesięczną obecność w trybie early access i osiągnął status pełnej wersji, dostępnej szeroko nie tylko na platformie Steam, ale również na Epic, GOG i w Microsoft Store. Zebrana dotąd liczba komentarzy wynosi ponad 19 tys., a ocena utrzymuje się na wysokim, 90% poziomie. W szczytowym momencie w tytuł na platformie Steam grało jednocześnie 16,7 tys. osób, co jest drugim najwyższym wynikiem zanotowanym przez polską premierę w 2021 roku.

– 23 września o godz. 12:00 w południe, Medieval Dynasty został udostępniony graczom w pełnej wersji, nad którą intensywnie pracowaliśmy przez ostatni rok obecności w early access. Wszystkie cztery edycje gry, zróżnicowane pod względem materiałów dodatkowych, zajęły wysokie miejsca na platformie Steam, a najpopularniejsza z nich osiągnęła TOP2, znajdując się zaraz za największą produkcją w historii Amazonu, której budżet liczony jest w setkach milionów dolarów. Zgodnie z zapowiedziami i odpowiadając na wysokie zainteresowanie ze strony graczy, przedstawiliśmy im oficjalną road mapę produkcji Medieval Dynasty, która zawiera kluczowe aktualizacje, przewidziane do implementacji w najbliższych kwartałach. Już teraz tytuł potrafi zaoferować ponad 100h rozgrywki potrzebnej na odblokowanie wszystkich możliwych budynków czy technologii, a w planach mamy kolejne pomysły jak nie tylko rozbudować tę produkcję, ale także uatrakcyjnić ją dla obecnych oraz przyszłych graczy. Jedną z najważniejszych i najbliższych aktualizacji będzie wprowadzenie trybu rozgrywki w widoku z trzeciej osoby, co pozwoli fanom tytułu doświadczyć go w zupełnie nowy sposób. A to tylko wierzchołek tego co zaplanowaliśmy dla graczy. Dziękuję im za tak pozytywne przyjęcie naszej gry i docenienie jej unikalnego połączenia gatunkowego, które pozwala czerpać z rozgrywki przyjemność fanom zarówno survivali, jak i city builderów, rpgów, strategii czy symulatorów. Medieval Dynasty to nasza najważniejsza gra i będziemy ją rozwijać jeszcze przez długi okres czasu, jednocześnie poszerzając jej grono odbiorców, m.in. poprzez wersję na konsole czy gogle VR – komentuje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube.

17 czerwca 2021 r. gra Medieval Dynasty została udostępniona w ramach usługi Microsoft Xbox Game Pass For PC. Ogłoszenie nastąpiło podczas wydarzenia Xbox Games Showcase, gdzie materiał wideo z gry został zaprezentowany na jednym nagraniu obok takich tytułów jak Among Us, Hades czy S.T.A.L.K.E.R.

Łódzkie studio pracuje już nad edycją konsolową gry, a sam tytuł od początku produkcji był projektowany pod obsługę pada, co przyspieszy cały proces. Premiera planowana jest w pierwszym półroczu 2022 roku. W przygotowaniu jest również wersja na gogle VR w ramach umowy ze Spectral Games S.A., spółką zależną Incuvo S.A., studiem, które pracuje nad wersją VR gry Green Hell.

W zeszłym roku Render Cube S.A. osiągnęła 7,5 mln zł przychodu, a zysk netto wyniósł blisko 6 mln zł. W tym roku spółka przeprowadziła z sukcesem dwie oferty publiczne akcji, których łączna wartość wyniosła 16,8 mln zł. Zgromadzone środki zostaną przeznaczone na rozbudowę studia animacji i muzyki, zatrudnienie dodatkowych programistów z doświadczeniem w pracach nad grami wieloosobowymi oraz na powiększenie zespołu, który będzie rozwijał grę Medieval Dynasty. W obu ofertach publicznych firmą inwestycyjną świadczącą usługę oferowania akcji był Dom Maklerski INC S.A. Spółka planuje zadebiutować na rynku NewConnect jeszcze w 2021 r.

Render Cube S.A. to łódzkie studio deweloperskie założone w 2012 r., zatrudniające kilkanaście osób. W początkowym okresie działalności skupiało się na prowadzeniu prac outsourcingowych, zlecanych głównie przez innych producentów gier, co zaowocowało współpracą z m.in. CD Projekt, Techland czy Platige Image. W ostatnich latach Spółka skupia się na produkcji własnych tytułów, wydawanych na platformach PC.

Największym tytułem studia jest Medieval Dynasty, unikatowa produkcja, która zadebiutowała w formule wczesnego dostępu 17 września 2020 roku, łącząc w sobie najlepsze cechy z takich popularnych gatunków jak survivale, symulatory, RPG i strategie.

Źródło: Spółka

Artykuł Render Cube zaprezentował oficjalną road mapę tytułu Medieval Dynasty pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply