Kool2Play pozyskał 1,79 mln zł z prywatnej emisji m.in. na grę Uragun



Kool2Play uplasował ponad 51 000 akcji serii F po cenie 35 zł za jeden walor w subskrypcji prywatnej, a pozyskane ponad 1,79 mln zł wesprze realizację 3 projektów, w tym grę „Uragun”, podała spółka.

„Inwestorzy docenili przyjętą przez nas strategię oraz kompetencje spółki w zakresie produkcji i promocji gier. Subskrypcja otwarta akcji serii D z połowy 2020 r. zakończyła się spektakularnie: spółka pozyskała wówczas 2,5 mln zł, a łączne zapisy, które zostały złożone osiągnęły wtedy wartość ponad 21 mln zł. Ze względu na ogromne zainteresowanie inwestorów przeprowadziliśmy kolejną emisję akcji, tj. akcji serii F, tym razem w ramach subskrypcji prywatnej. Wiarę w spółkę najlepiej obrazuje cena emisyjna. Mimo aktualnego kursu akcji spółki, inwestorzy zdecydowali się objąć akcje nowej emisji po 35 zł za akcję” – powiedział prezes Marcin Marzęcki, cytowany w komunikacie.

Kool2Play poinformował również o powiększeniu zespołu pracującego nad grami. Do kluczowych wzmocnień spółki w ostatnich tygodniach należą Krzysztof Szulc oraz Fran Avilés. Pierwszy z nich pełnił przez 10 lat funkcję dyrektora marketingu w Cenedze – największym dystrybutorze gier na terenie Polski, a jego doświadczenie zawodowe to blisko 20 lat pracy w największych firmach gamingowych, w tym CD Projekt. Pracował przy najpopularniejszych grach wydawców takich jak 2K, Activision Blizzard, Bandai Namco, Bethesda, Bungie, Capcom, Rockstar, SEGA, Square Enix czy Warner Bros, podano także.

„Do współpracy z Kool2Play przekonał mnie przede wszystkim potencjał projektów tworzonych obecnie przez spółkę. Produkcja gry Urugun idzie pełną parą, tytuł zapowiada się świetnie więc kolejne miesiące będą ekscytujące” – powiedział publishing director w Kool2Play Krzysztof Szulc.

Fran Avilés jest natomiast projektantem, który jest odpowiedzialny za sukces gry „Deep Rock Galactic” duńskiego Ghost Ship Games, a tytuł był porównywany m.in do popularnej serii „Left4Dead”. Fran w K2P jest odpowiedzialny za projektowanie gameplaya „Uraguna” i rozwój tej gry w przyszłości, podano także.

„Koncentrujemy się na jakości i kreowaniu silnych marek, stąd przeprowadziliśmy kolejne wzmocnienia kadrowe. Cieszymy się, że Fran oraz Krzysztof zdecydowali się na współpracę z nami – są najwyższej klasy specjalistami, z licznymi sukcesami na koncie. Głęboko wierzymy, że to, iż zdecydowali się na pracę z Kool2Play jest potwierdzeniem potencjału, jaki drzemie w spółce. Uważamy, że ich know-how przyniesie wymierne efekty jeszcze przed premierą ‚Uragun’” – podsumował prezes.

Premiera gry „Uragun” w wersji early access na platformie Steam planowana jest w tym roku.

Kool2play to notowany na rynku NewConnect deweloper gier komputerowych. W grupie ma agencję marketingu gamingowego Kool Things.

Źródło: ISBnews

Artykuł Kool2Play pozyskał 1,79 mln zł z prywatnej emisji m.in. na grę Uragun pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply