Stava zakończyła emisję akcji w modelu crowdfundingu. Spółka pozyskała od inwestorów ponad 3,4 mln zł, podano w komunikacie. Środki pozwolą na dalsze przyspieszenie rozwoju sieci franczyzowej w Polsce i Europie.
„Bardzo dziękujemy wszystkim inwestorom, którzy uwierzyli w naszą wizję dowozowej rewolucji. Chociaż jesteśmy największą gastro-kurierską firmą w Polsce, jesteśmy rentowni i osiągnęliśmy już wiele, najbardziej ekscytujący jest fakt, że to nic w porównaniu do możliwości jakie przed nami stoją. W samej Polsce rynek usług gastro-kurierskich jest kilkadziesiąt razy większy niż nasza obecna skala działania. W Europie czekają na nas tysiące miast, w większości bez bezpośredniej konkurencji. To potencjał do wielokrotnego wzrostu firmy” – powiedział prezes Paweł Aksamit, cytowany w komunikacie.
Stava ma obecnie 31 oddziałów franczyzowych w 27 miastach w całej Polsce. Codziennie realizuje tysiące dostaw posiłków z restauracji oraz zakupów ze sklepów. Współpracuje z największymi markami rynku gastronomicznego (m. in. McDonald’s, Grupa AmRest, Grupa Sfinks) i handlowego (sieć Stokrotka, PointPack), jak i setkami niezależnych restauracji oraz sklepów.
„Firma ma stabilny i rentowny model biznesowy, dzięki któremu rośnie w szybkim tempie. W 2020 roku przychód sieci ze sprzedaży usług kurierskich (tj. łączny przychód partnerów franczyzowych Stava oraz samej spółki) wyniósł ponad 17 mln zł, przekraczając znacząco plany” – czytamy dalej.
Stava to wiodąca gastro-kurierska sieć franczyzowa.
Źródło: ISBnews
Artykuł Stava pozyskała ponad 3,4 mln zł z emisji w modelu crowdfundingowym pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.