Oppo uważa polski rynek za strategiczny, chce być liderem rozwoju 5G w Polsce



Oppo uważa polski rynek za strategiczny i chce szybko stać się „jedną z najchętniej wybieranych marek smartfonów”, poinformowała ISBtech brand manager oddziału w Polsce Mo Zhang. Firma chce być także liderem rozwoju 5G w Polsce.

„W niewiele ponad rok od wejścia na rynek, już co trzeci Polak kojarzy markę Oppo. Obecnie skupiamy się na dalszym wzmacnianiu swojej pozycji i budowie wizerunku. Uważamy polski rynek za strategiczny i mamy ambicję, aby Oppo stało się jedną z najchętniej wybieranych marek smartfonów w Polsce. O naszym zaangażowaniu może świadczyć chociażby fakt, że przygotowujemy lokalną kampanię marketingową nowej serii Reno4. Wchodzimy jako marka na wyższy poziom i chcemy także być prekursorem i liderem 5G w Polsce” – powiedziała ISBtech Zhang.

Smartfony Oppo Reno są dostępne w ofertach wszystkich operatorów telekomunikacyjnych w kraju oraz w największych sieciach retail.

„Według naszych danych, Polska jest w czołówce w Unii Europejskiej, jeżeli chodzi o sprzedaż smartfonów z serii Reno3. Po ponad roku zbudowaliśmy solidne fundamenty w Polsce i planujemy jeszcze mocniej rozwijać swoją markę. Biorąc pod uwagę ambitne plany i dotychczasowe zainteresowanie produktami przewidujemy, że nowa seria smartfonów Reno4 spotka się z równie dużym zainteresowaniem. Szczególnie, że wraz z premierą nowych urządzeń marka wejdzie na polskim rynku na wyższy poziom dzięki swoim pionierskim projektom związanym z technologią 5G. Seria Reno4 dostępna będzie u wszystkich operatorów” – wskazała brand manager marki.

Jak podała, model Reno4 Pro 5G będzie pierwszym smartfonem w ofercie w Polsce, obsługującym w pełni technologię 5G. Jednocześnie OPPO nie jest wyłącznie firmą produkującą smartfony, posiada także portfolio akcesoriów i urządzeń ubieralnych.

„Oppo Watch został świetnie przyjęty, w naszej ofercie są także słuchawki bezprzewodowe. Oppo stworzyło także własne oprogramowanie systemowe oparte na najnowszej wersji systemu Android 10 – ColorOS. Zamierzamy mocno skupić się na promocji także tych produktów w Polsce” – dodała Zhang.

Oppo jest wiodącą marką smartfonów. Firma założona w 2004 roku, w zaledwie 12 lat stała się wiodącym dostawcą urządzeń mobilnych w Chinach. Według danych IDC, firma plasuje się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność Oppo obejmuje ponad 40 krajów i regionów. Z urządzeń Oppo korzysta obecnie ponad 300 mln użytkowników. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii. W planach są kolejne rynki. Firma zainwestowała w ubiegłym roku ponad 1,4 mld USD w badania i rozwój. Jak dotąd uruchomiła sześć centrów rozwojowo-badawczych na całym świecie. Dzięki nim do Oppo należy ponad 32 tys. patentów.

Źródło: ISBnews

Artykuł Oppo uważa polski rynek za strategiczny, chce być liderem rozwoju 5G w Polsce pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply