Eva Longoria we współpracy z eobuwie stworzyła linię butów sygnowaną jej nazwiskiem, podało eobuwie – spółka zależna CCC. Pierwsze produkty z kolekcji są dostępne na 15 europejskich rynkach, wyłącznie w sklepach należących do eobuwie.
„Kolekcja jest utrzymana w charakterystycznych dla Evy Longorii eleganckich, stonowanych kolorach, dominują beże, biele, czernie, złoto. Ogromną uwagę sama gwiazda przykłada do równowagi między jakością, a wygodą, stąd spory nacisk w kolekcji na użycie materiałów najwyższej klasy” – powiedziała manager marek własnych w eobuwie Ewa Gawron, cytowana w komunikacie.
W wiosennej kolekcji marki Eva Longoria dostępnych będzie ponad 130 różnych modeli butów, z których ponad 60 jest dostępne online. Kolejne sukcesywnie będą prezentowane na eobuwie. Kolekcja Eva Longoria będzie dostępna online w Polsce, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Szwajcarii, Grecji, Szwecji, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, Litwie, Rumunii i Bułgarii, wskazano również.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Evą Longorią i jesteśmy przekonani, że połączenie unikalnego stylu gwiazdy z naszą wiedzą o rynku modowym, bazą klientów i przełomowymi pomysłami na sprzedaż zaowocuje sukcesem” – podsumował prezes eobuwie Marcin Grzymkowski.
eobuwie jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym 80 tys. produktów do ponad 500 marek. Spółka działa obecnie na 15 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
Źródło: ISBnews