Gamivo rozpoczęło współpracę z firmą Eventim, dystrybutorem biletów na wydarzenia kulturalne, podała spółka. W ramach startującej w lipcu akcji gracze kupujący wejściówki na wybrane koncerty i festiwale dostają rabaty na platformie Gamivo – to kolejny krok do popularyzacji marki wśród nowych odbiorców, podkreślono.
„Współpraca z Eventim to krok w kierunku dalszego zwiększania liczby użytkowników oraz rozpoznawalności marki. Uważnie obserwujemy panujące trendy. Gry już dawno stały się ważną częścią popkultury i dziś swobodnie przenikają się z jej innymi gałęziami. Przykładem są choćby koncerty organizowane w grze Roblox czy to, że Metallica kilkanaście dni przed występem na Stadionie Narodowym dała występ w świecie Fortnite’a. Jak widać, Gamivo i Eventim mogą mieć ze sobą wiele wspólnego” – powiedział CMO Bartłomiej Skarbiński, cytowany w komunikacie.
Gamivo jest właścicielem gamivo.com, czyli platformy z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2021 r.
Źródło: ISBnews
Artykuł Gamivo rozpoczęło współpracę z Eventim, celuje w nowe grupy odbiorców pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.