Netflix ma 34% udziału w polskim rynku streamingu online (SVOD), bez zmian kw/kw; natomiast kolejną pozycję z 15-proc. udziałem zajmuje Max (wcześniej HBOmax), również bez zmian kw/kw, wynika z danych firmy JustWatch za II kw. 2024 r.
„Na szczycie polskiego rynku streamingowego, Netflix ma ponad dwa razy więcej udziałów niż jego najbliższy konkurent: Max. Prime Video, który znajduje się na 3. miejscu z zaledwie 2% różnicą w stosunku do Disney+ i Apple TV+” – czytamy w komunikacie przesłanym ISBtech.
Serwis Amazon Prime Video ma 12% udziału w rynku (bez zmian kw/kw), a Disney+: 10% (spadek o 1 pkt proc. kw/kw). AppleTV zyskał 1 pkt proc. kw/kw do 10%, Player (9%, wzrost o 1 pkt proc. kw/kw,), Viaplay (6%, bez zmian kw/kw) i inne platformy mają łącznie 4% udziału w rynku.
JustWatch podał, że oparł raport na swoich 550 tys. użytkownikach w Polsce, wybierających swoje usługi streamingowe, klikających w oferty streamingowe i oznaczających tytuły jako widoczne.
Źródło: ISBnews
Artykuł Netflix pozostaje liderem SVOD w Polsce z 34% udziału w rynku w II kw. 2024 pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.