Dotychczasowy dyrektor sprzedaży w Whirlpool Polska Krzysztof Tarczyński objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę i kraje bałtyckie Whirlpool Corporation, podała spółka.
Tarczyński jest magistrem inżynierem Politechniki Warszawskiej, może pochwalić się 25-letnim doświadczeniem w biznesie, głównie w działach sprzedaży i marketingu, w branżach FMCG i Consumer Electronics. Dotychczas pracował dla takich firm jak Reckitt Benckiser, British American Tobacco i Samsung Polska, a od 4 lat ma możliwość realizować się w firmie Whirlpool Polska, czytamy w komunikacie.
Zgodnie ze słowami nowego dyrektora generalnego, Whirlpool w 2024 rok wchodzi „z dużym optymizmem”.
„Mamy poczucie, że przez wiele lat rzetelnej pracy zbudowaliśmy solidne fundamenty, które pozwolą nam wykorzystać tegoroczny potencjał” – powiedział Tarczyński, cytowany w materiale.
„Producent ma w planach premiery ciekawych i ważnych dla konsumentów rozwiązań w większości kategorii. Szczególną uwagę poświęci on kategorii sprzętów kuchennych, ale mocne wsparcie otrzyma także kategoria, w której Whirlpool ma bardzo wysoką pozycję, czyli pralki. Tu Whirlpool zapowiada mocną walkę o udziały rynkowe. Trwa także ostatni etap transakcji w Europie z tureckim Arçelikiem, który ma przynieść firmie nowe możliwości rozwoju – przewidywane zakończenie procesu jest zaplanowane na kwiecień 2024” – wymieniono w komunikacie.
Whirlpool Corporation posiada marki Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, JennAir, Indesit i InSinkErator. W 2023 roku firma zanotowała około 19 mld USD obrotów, zatrudniając 59 000 pracowników i posiadając 55 ośrodków badawczo-rozwojowych w zakresie produkcji i technologii.
Źródło: ISBnews
Artykuł Krzysztof Tarczyński został dyrektorem Whirlpool Corporation na Polskę i kraje bałtyckie pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.