InPost rozpoczął współpracę z platformami usług dla e-commerce należącymi do Grupy IAI – IdoSell oraz AtomStore, podała spółka. Dzięki temu większa liczba sklepów internetowych będzie mogła wprowadzić usługę InPost Pay.
„Cieszymy się, że nasza usługa jest dostępna na tak popularnych i zaufanych platformach jak IdoSell czy AtomStore. Nasza współpraca ma na celu ułatwienie procesu zakupowego dla branży e-commerce, a więc przede wszystkim zwiększenie konwersji i zminimalizowanie liczby porzuconych koszyków. Usługa InPost Pay staje się integralną częścią wygodnych, szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych. Mamy nadzieję, że to kolejny krok w doskonaleniu procesu transakcji online – ukierunkowany na efektywne, elastyczne i zgodne z najnowszymi wymaganiami klientów – zakupy w branży e-commerce” – powiedział VP ds. digital i strategii InPost Szymon Wałach, cytowany w komunikacie.
Jest wiele korzyści płynących z wprowadzenia InPost Pay do sklepów internetowych. Przede wszystkim, dzięki nowej usłudze InPost klienci mogą znacząco skrócić proces zakupowy – a to wpływa na większy współczynnik konwersji oraz znacząco obniża liczbę porzuconych koszyków, podkreślono.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews
Artykuł InPost rozpoczął współpracę z platformami IdoSell oraz AtomStore pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.