Red Carpet Media chce uruchomić nowy kanał TV, rozwijać VOD i zasięg zagraniczny w 2024



Red Carpet Media chce uruchomić nowy kanał telewizyjny, rozwijać platformę VOD i zwiększanie zasięgu na rynku zagranicznym, poinformował ISBtech przewodniczący rady nadzorczej Leszek Kułak.

„Perspektywy rynku reklamowego na 2024 rok według renomowanych firm analitycznych wskazują na ponad 7-proc. wzrost w Polsce po ponad 1-proc. wzroście w roku bieżącym. Na ten wzrost złoży się również wzrost na rynku reklamy telewizyjnej. Stały wzrost w obszarze VOD zarówno w obszarze serwisów globalnych, jak również lokalnych krajowych to kolejny istotny element rynku” – powiedział ISBtech Kułak.

Jak podkreślił, plany Red Carpet na nadchodzący rok to przede wszystkim uruchomienie nowego kanału telewizyjnego CTV9 w oparciu  o uzyskaną kilka dni temu koncesję KRRiT.

„Koncesja dotyczy nadawania kanału za pośrednictwem ogólnopolskiego MUX-8 co daje szansę na budowę maksymalnego zasięgu technicznego. Rozwijać będziemy platformę VOD, stawiając sobie ambitne cele pozyskania kilkudziesięciu tysięcy nowych subskrybentów. Rozwój Platformy REDGO zapewni nam planowana ilość premier nowych seriali i filmów”- wymienił przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media.

Wskazał ponadto, że na rynku zagranicznym grupa będzie wprowadzać kanały Red Carpet na kolejne Platformy FAST w polskiej wersji językowej oraz w wersji anglojęzycznej.

„Zagwarantuje nam to dotarcie do większej ilości potencjalnych widzów. Technologiczne możliwości łatwego kreowania różnych wersji językowych dla tradycyjnej telewizji linearnej daje szanse na międzynarodową ekspansję również poza obszar anglojęzyczny” – podsumował Kułak.

Podstawowym przedmiotem działalności Red Carpet Media Group jest rozpowszechnianie w sieciach telekomunikacyjnych programu telewizyjnego pod nazwą Red Carpet TV (o tematyce lifestyle/film/showbiznes). Spółka uruchomiła pod koniec I półrocza 2022 swój kluczowy projekt – platformę VOD RedGO. Platforma ma stanowić uzupełnienie oferty Grupy Red Carpet dla swojej widowni i bazować na synergiach wynikających z posiadanych kompetencji grupy. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od października 2022 r.

Źródło: ISBnews

Artykuł Red Carpet Media chce uruchomić nowy kanał TV, rozwijać VOD i zasięg zagraniczny w 2024 pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply