Answear zakończył ofertę akcji, pozyska z niej 29 mln zł na rozwój marki PRM



Answear z powodzeniem przeprowadził ofertę akcji serii L. Spółka uplasowała wszystkie akcje po cenie maksymalnej wynoszącej 29 zł, co oznacza pozyskanie 29 mln zł, podała spółka. Środki Answear.com przeznaczy na rozwój marki PRM.

„Cieszymy się z pozytywnego zakończenia naszej oferty akcji. Udało nam się uplasować wszystkie akcje po cenie maksymalnej. Zainteresowanie było duże, dlatego chcielibyśmy podziękować wszystkim inwestorom za zaufanie, docenienie naszego biznesu oraz możliwość wspólnego rozwoju Answear.com. Głęboko wierzę, że pozyskane środki zainwestowane w markę PRM istotnie wpłyną na dalszy dynamiczny rozwój naszego biznesu” – skomentował prezes Krzysztof Bajołek, cytowany w komunikacie.

Przejęcie brandu PRM na przełomie pierwszego i drugiego kwartału br. znacząco wzmocniło pozycję Answear.com jako jednego z wiodących podmiotów branży fashion e commerce działającego na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, podkreślono w materiale. Dodatkowo spółka otworzyła się na nowy segment premium sneakers & streetwear, dzięki czemu dociera do nowej grupy klientów, w szczególności reprezentantów pokolenia Z i Alfa.

„Transakcja jest realizowana zgodnie z planem. Obecnie czekamy już tylko na rejestrację podwyższenia kapitału zakładowego w KRS oraz dopuszczenie nowych akcji do obrotu na GPW. W krótkim czasie, bez konieczności sporządzania prospektu, udało nam się pozyskać z rynku 29 mln zł. Jeszcze w tym roku podejmiemy pierwsze działania skierowane na rozwój marki PRM. Pozyskane środki przeznaczymy na powiększenie oferty produktowej, otwarcie i rozwój działalności na nowych rynkach, a także wydatki marketingowe” – dodał wiceprezes ds. finansowych Answear.com Jacek Dziaduś.

Answear.com to założony w 2011 roku e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.

Źródło: ISBnews

Artykuł Answear zakończył ofertę akcji, pozyska z niej 29 mln zł na rozwój marki PRM pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply