Cacek (Sfinks Polska): Chcemy, żeby sieć przynajmniej się podwoiła



Sfinks Polska stawia na dalszy rozwój swojej silnej marki. Uruchomione podczas pandemii koncepty zyskają jej widoczne wsparcie, np. The Burgers zamieni się w The Burgers by Sfinks.

Chcemy, żeby sieć przynajmniej się podwoiła. To jest cel minimum. Natomiast istotną zmianą w tej strategii jest przede wszystkim oparcie rozwoju też o markę parasolową Sfinks, dlatego że w tym czasie otworzyliśmy kilka testowych restauracji The Burgers, sprzedawaliśmy dania gotowe do sieci sklepów z marką Sfinks i okazało się, że siła tej marki powoduje to, że dużo szybciej osiągamy cele, które sobie zakładamy

mówi Sylwester Cacek, Prezes Zarządu, Sfinks Polska SA.

W materiale informacje dotyczące:

  • strategii na lata 2024-2029,
  • siły marki Sphinx,
  • sprzedaży dań gotowych,
  • współpracy z dużymi sieciami,
  • planów Sfinks Polska,
  • wzrostów sieci powyżej inflacji,
  • modelu franchisingowego,
  • sytuacji branży HoReCa.

Artykuł Cacek (Sfinks Polska): Chcemy, żeby sieć przynajmniej się podwoiła pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply