4MOSA, właściciel marki Muscat, planuje zebrać w ramach finansowania społecznościowego blisko 2 mln zł, z czego większość chce przeznaczyć na ekspansję sieci sprzedaży – otwarcie dwóch nowych stacjonarnych salonów, podała spółka. Kampania crowdinvestingowa odbywa się we współpracy z platformą Crowdway.
„W zależności od kwoty pozyskanych środków zamierzamy zrealizować różne strategie dalszego rozwoju. Najszybszy wzrost umożliwi nam połączenie kilku elementów – dalszej ekspansji naszej sieci salonów, której towarzyszyć będą wzmocnione działania marketingowe. Dodatkowo powiększenie dostępnej kolekcji okularów i odświeżenie wyglądu naszego e-commerce” – powiedział założyciel marki Muscat Paweł Porucznik, cytowany w komunikacie.
Główne cele marki to:
– Ekspansja sieci sprzedaży (2 nowe salony sprzedaży) – 1 000 000 zł
– Odświeżenie oraz usprawnienie e-commerce – 500 000 zł
– Zwiększenie dostępności produktów – podniesienie zapasów o równowartość zbliżoną do jednomiesięcznego wolumenu sprzedaży – 150 000 zł
– Nowe kolekcje – powiększenie bazy towarowej (SKU) o 15-20% – 100 000 zł
– Działania marketingowe – 249 996,70 zł, wymieniono.
Muscat to firma optyczna, posiadająca własną montownię okularów.
Źródło: ISBnews
Artykuł Muscat zamierza pozyskać ok. 2 mln zł w ramach crowdfundingu udziałowego pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.