Rainbow Tours zanotował od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do połowy kwietnia br. wzrost poziomu sprzedaży oferty „Lato 2023” o 47,4% w porównaniu do tego samego okresu roku 2022 tj. w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu „Lato 2022”, podała spółka. Zarząd podkreśla, że wartość sprzedanej oferty ujmowana jest w przychodach ze sprzedaży spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od kwietnia do października 2023 roku.
Rainbow Tours to operator turystyczny zajmujący się sprzedażą własnych imprez turystycznych, pośrednictwem w sprzedaży imprez turystycznych innych touroperatorów, biletów lotniczych, autokarowych, promowych. Spółka zadebiutowała na GPW w 2007 r.
Źródło: ISBnews
Artykuł Rainbow Tours: Przedsprzedaż oferty Lato 2023 wzrosła o 47,4% r/r do poł. kwietnia pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.