Starward Industries skompletował zespół i jest coraz bliżej zamknięcia prac nad wersją Beta „The Invincible”, podała spółka. Twórcy szykują się też na najważniejszy bit marketingowy, czyli ogłoszenie daty premiery gry. Z kolei na konferencji w San Francisco 20-24 planują zaprezentować niepublikowany dotąd fragment gry.
Po stronie produkcyjnej studio kontynuuje intensywne prace deweloperskie i dopracowuje „Niezwyciężonego”. W obszarze marketingu przygotowywane są kolejne kroki kampanii promocyjnej. Jeszcze w marcu przedstawiciele Starward Industries pojawią się na konferencji GDC w San Francisco. Twórcy szykują się też na najważniejszy bit marketingowy, czyli ogłoszenie daty premiery gry, zaznaczono.
„Podczas zbliżającej się konferencji GDC w dniach 20-24 marca będziemy obecni w San Francisco, by za zamkniętym drzwiami pokazać prasie branżowej kolejny, niepublikowany dotąd fragment gry” – powiedział członek zarządu odpowiedzialny za marketing Maciej Dobrowolski, cytowany w komunikacie.
Najważniejszym wydarzeniem ubiegłego roku było rozpoczęcie prac nad wersją Beta gry „The Invincible” oraz podpisanie umowy wydawniczej ze spółką 11 bit studios. Od momentu nawiązania współpracy zespół Starward Industries zrealizował cztery kamienie milowe o roboczych nazwach: MS-19 „City”, MS-20 „Camp, Excavation, Landing; Spaceship”, MS-21 „Base” oraz MS-22 „Condor”. Wszystkie zostały odebrane i opłacone przez 11 bit studios, zaznaczono także.
„Nawiązanie partnerstwa z 11 bit studios oraz pozytywny odbiór dema zaprezentowanego mediom i graczom wzmocniło naszą motywację na kolejne miesiące, i skoncentrowani na założonych celach wkraczamy w rok premiery „The Invincible” – dodał prezes Marek Markuszewski.
W całym 2022 roku w obszarze finansowym spółka zaraportowała stratę netto w wysokości 1,9 mln zł. Poniesiona strata jest zgodna z założeniami budżetowymi spółki i ma pokrycie w zaawansowaniu planu produkcyjnego gry.
„Na koniec grudnia 2022 roku, przy braku jakiegokolwiek zadłużenia, na rachunkach bieżących i lokatach terminowych dysponowaliśmy środkami pieniężnymi w kwocie 6,1 mln zł, co w pełni zabezpiecza budżet produkcyjny ‚The Invincible’ oraz potrzeby finansowe spółki w roku 2023. Osiągnęliśmy docelowy kształt zespołu i nie przewidujemy wzrostu zatrudnienia aż do premiery gry” – wskazał CFO Michał Pietrzkiewicz.
Zgodnie z planem przebiegają również prace w pozostałych obszarach. W ciągu kilku dni Starward Industries planuje zwołać zwyczajne walne zgromadzenie, by w II połowie kwietnia poprosić akcjonariuszy o zgodę na złożenie w Komisji Nadzoru Finansowego prospektu emisyjnego, który będzie podstawą ubiegania się o przeniesienie notowań na rynek główny GPW.
„Tak jak wcześniej sygnalizowaliśmy, nie ma planów, by przenosinom towarzyszyła emisja akcji lub oferta obecnych akcjonariuszy” – powiedział Pietrzkiewicz.
Starward Industries to krakowski producent gier komputerowych i konsolowych z segmentu Premium Indie. Studio w sierpniu 2020 r. zadebiutowało na rynku NewConnect. Spółka pod wodzą Marka Markuszewskiego, wcześniej starszego producenta w CD Projekt Red, pracuje nad debiutancką produkcją opartą na powieści Stanisława Lema pt. „Niezwyciężony”.
Źródło: ISBnews
Artykuł Starward Industries szykuje się na ogłoszenie daty premiery The Invincible pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.