Image Power zwiększył przychody o 82% r/r do 2,2 mln zł w 2022



Image Power – gier wideo z Grupy PlayWay – wypracował 2,2 mln zł przychów netto ze sprzedaży w 2022 r., co oznacza wzrost o 82% r/r., podała spółka. Strata ze sprzedaży spadła do 13 tys. zł z ponad 490 tys. zł w 2021 roku.

„Na znaczącą poprawę wyników wpływ miała m.in. stabilna sprzedaż gry ‚Dieselpunk Wars’, za produkcję i wydanie której współodpowiadał zespół Image Power. Kapitał własny na koniec grudnia 2022 liczył prawie 1,8 mln zł. Spółka zamierza kontynuować obecną dynamikę rozwoju, dzięki odpowiedniej dywersyfikacji swojego portfolio. Tym samym jeszcze w tym półroczu na rynku pojawi się kilka nowych propozycji od Image Power” – czytamy w komunikacie.

Spólka przypomina, że jej strategia na lata 2023-2025 zakłada prace nad projektami o coraz wyższych budżetach. Pre-produkcja jednego z nich już ruszyła. Więcej szczegółów zostanie podanych na przełomie maja i czerwca, zapowiedziano.

„Jesteśmy usatysfakcjonowani wynikami, jakie osiągnęliśmy w 2022 roku. W raportowanym okresie odnotowaliśmy znaczący (82%) wzrost r/r przychodów netto ze sprzedaży. Co najważniejsze, stanowczo zmniejszyliśmy wynik straty netto oraz poziom straty ze sprzedaży. To zasługa stabilnej sprzedaży naszych produkcji, w tym gry ‚Dieselpunk Wars’. Produkcja dostępna jest na PC i konsolach i na bieżąco zwiększa grono swoich odbiorców” – skomentował prezes Marcin Zaleński, cytowany w komunikacie.

„Liczę, że nasze przyszłe propozycje zyskają równie pokaźne community, a to wpłynie na utrzymanie odpowiedniej dynamiki wzrostu. Jesteśmy dobrej myśli, ponieważ nasz harmonogram wydawniczy na 2023 rok wygląda obiecująco. Tylko w tym półroczu planujemy premiery kilku naszych tytułów” – dodał prezes.

W najbliższych tygodniach w ręce graczy trafi „Cruise Ship Manager” oraz „Creature Lab”. Jednocześnie w II kwartale Image Power udostępni „Offroad Mechanic Simulator”. Projekt z serii „Mechanic Simulator” w pierwszej kolejności trafi do graczy w postaci bezpłatnego „Prologu”, którego premiera została już zaplanowana na 3 kwietnia. Dostępny jest już także najnowszy trailer gry, wymieniono w materiale.

W czerwcu, podczas letniej edycji Steam Next Fest, zaprezentowane zostanie demo największej produkcji spółki – „Haunted House Renovation”. To gra symulacyjna FPP, w której użytkownik zajmuje się renowacją nawiedzonych domów. Zarząd spółki ocenia tytuł „Haunted House Renovation” jako projekt o dużym potencjale sprzedażowym.

„Ponadto w planach spółki jest dywersyfikacja portfolia o projekty o coraz wyższych budżetach (A+). Prace nad pierwszym tytułem A+ zostały już rozpoczęte” – czytamy dalej w komunikacie.

Image Power przypomina także, że aktualnie planuje pozyskanie dodatkowego kapitału na rozwój, poprzez przeprowadzenie emisji akcji serii F. Akcje zostaną zaoferowane w trybie subskrypcji prywatnej i skierowane do mniej niż 150 osób.

Image Power powstało w 2012 roku, w ramach pierwszej w Polsce szkoły concept artu – „Potęga Obrazu”. W 2019 roku Image Power rozszerzyło profil działalności o produkcję oraz wydawanie gier wideo. Od tego czasu podmiot współpracuje z PlayWay. Od 2021 roku akcje Image Power są notowane na rynku NewConnect.

Źródło: ISBnews

Artykuł Image Power zwiększył przychody o 82% r/r do 2,2 mln zł w 2022 pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply