Bieńkowski (PureCity): Mamy dwa rynki, na których funkcjonujemy jako PureCity



„Do łączenia rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej i ładowania aut elektrycznych inspirują nas projekty, które się dzieją na świecie, ale przede wszystkim unit economics. Sam biznes ładowarkowy jest nieprzewidywalny – trudno dziś odpowiedzieć, gdzie będziemy za ile lat. Wiadomo, jak się rozwija ten biznes w innych krajach europejskich, kto jest liderem i jak daleko przed nami. Dopóki nie wykrystalizuje się rynek elektromobilności, ładowania aut elektrycznych, to na pewno wykrystalizował się już dawno rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej. Łączymy dwa interesy” – mówi Wojciech Bieńkowski, Prezes Zarządu, PureCity.

W materiale informacje dotyczące:

  • odpowiedzi na dwa ważne wyzwania miejskie,
  • sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej,
  • ładowania aut elektrycznych,
  • wzrostu na rynku reklamowym,
  • łączenia dwóch interesów,
  • CAPEX na poziomie 70 mln zł,
  • roadshow PureCity,
  • skupienia na Europie Środkowo-Wschodniej.

Artykuł Bieńkowski (PureCity): Mamy dwa rynki, na których funkcjonujemy jako PureCity pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply