Klabater ma umowę wydawniczą dot. adaptacji gry Tin Can na platformy konsolowe



Klabater zawarł z francuskim Tin Can Studio umowę wydawniczą, na mocy której strony ustaliły zasady wzajemnej współpracy w zakresie stworzenia i wydania przez spółkę adaptacji gry „Tin Can” na platformy konsolowe: Nintendo Switch, platformy Microsoft (Xbox One, S|X), Sony (PlayStation 4, 5, VR), oraz Oculus Quest, podała spółka.

Gra opowiada historię samotnego kosmonauty, który w wyniku awarii statku musi uciekać w starej kosmicznej kapsule ratunkowej i przetrwać, podano.

„’Tincan’ to solidna i nowoczesna produkcja, na platformie PC w pierwszym miesiącu sprzedała się w nakładzie ponad 30 000 egzemplarzy, a na wishliscie wciąż ma jeszcze ponad 70 000 zapisów, co najważniejsze, ma bardzo dobre oceny od wymagających graczy PC! Cieszymy się, że będzie to kolejny tytuł osadzony w kosmosie. Tytuł świetnie pasuje też do naszego portfolio, w kwietniu wydaliśmy inny tytuł z tematyki kosmosu – Orbit.industries, a przed nami kolejne produkcje w modnym w tym roku settingu Sci-Fi! Co ważne, będzie to nasz powrót do segmentu VR, mamy za sobą już jeden tytuł, stworzony przez Carbon Studio – ‚Alice VR’” – powiedział członek zarządu Klabater Michał Gembicki, cytowany w komunikacie.

Zgodnie z zawartą umową partner zobowiązał się do dostarczenia spółce gry w wersji „Gold Master”. Klabater jest podmiotem uprawnionym do stworzenia, wydania i dystrybucji adaptacji gry na terytorium całego świata – w szczególności do samodzielnego ustalania cen sprzedaży i daty premier adaptacji gry oraz podejmowania działań marketingowych oraz kanałów dystrybucji adaptacji gry, uzasadnionych wedle własnego uznania, wskazano również

Umowa została zawarta na okres pięciu lat, licząc od dnia dostarczenia spółce przez partnera gry w wersji „Gold Master” z możliwością jej wcześniejszego zakończenia jedynie w przypadkach ściśle określonych w umowie.

Do końca roku Klabater planuje wydanie 12 projektów, w tym m.in. kolejną – po „Crossroad Inn” i „The Amazing American Circus” – autorską grę „Moonshine Inc”, podkreślono.

„Widzimy, że przyjęta strategia budowania przekrojowego portfolio portingowego i wydawniczego ma sens. Rozwijamy kompetencje przez porting tytułów o zróżnicowanej tematyce, przez co potrafimy dotrzeć do konkretnych grup odbiorców. W tym roku chcemy przeprowadzić jeszcze porting 6 tytułów, pozwoli to nam na zbudowanie silnych fundamentów pod bardziej zyskowne gry własne” – zakończył członek zarządu Klabater Robert Wesołowski.

Klabater to polski wydawca i producent gier wideo, notowany na NewConnect. Spółka ma na swoim koncie wydanie gier „We. The Revolution”, „Heliborne” i „Crossroads Inn” oraz wielu innych na komputery PC oraz konsole. Zespół developerski obecnie pracuje nad Moonshine Inc. Spółka oferuje również usługi portingowe, przenosząc uznane tytuły z PC na platformy konsolowe.

Źródło: ISBnews

Artykuł Klabater ma umowę wydawniczą dot. adaptacji gry Tin Can na platformy konsolowe pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply