Biedronka wprowadza do sprzedaży pierwszą kolekcję ubrań sygnowanych logotypem sieci



Biedronka wprowadza do sprzedaży od 4 lipca pierwszą limitowaną kolekcję ubrań sygnowanych logotypem sieci – Biedronka Fan Collection, podała firma.

„Sieć Biedronka po raz pierwszy w swojej historii wprowadza do sprzedaży limitowaną kolekcję ubrań sygnowaną swoim rozpoznawalnym logo. Produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki: żółty oraz czerwony” – czytamy w komunikacie.

W skład linii Fan Collection wchodzą bluzy i t-shirty, zarówno męskie i damskie, a także skarpetki z logo, klapki oraz kolorowe sneakersy.

„Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów. Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego. Wierzymy, że ubrania z pierwszej serii Fan Collection stworzone w duchu streetwear będą hitem letniego sezonu” – powiedział dyrektor handlowy w sieci Biedronka Piotr Konopko, cytowany w komunikacie.

Ubrania z kolekcji Biedronka Fan Collection dostępne będą od poniedziałku, 4 lipca, aż do wyczerpania zapasów, podsumowano.

W I kw. 2022 r. sieć Biedronka otworzyła 16 sklepów (11 netto) i przebudowała 61 lokalizacji, zwiększając sieć do 3 261 placówek na koniec marca.

Źródło: ISBnews

Artykuł Biedronka wprowadza do sprzedaży pierwszą kolekcję ubrań sygnowanych logotypem sieci pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply