„Wprowadziliśmy nowoczesne rozwiązania w naszej firmie, takie jak aplikacja na smartfony czy platforma dedykowana dla klientów B2B, gdzie nasi klienci HoReCa, czyli restauratorzy, hotelarze, kawiarnie itd. dokonują zamówień, przepływu finansowego, dokumentowego. Wszystko to dzieje się poprzez platformę, na której się logują. Narzędziem edukacyjno-marketingowym, które planujemy uruchomić w najbliższej przyszłości, jest kapsuła eteryczna” – mówi Tomasz Weczer, Prezes Zarządu, Columbus Polska SA.
W materiale informacje dotyczące:
- rynku kawowego na świecie,
- drugiej spółki w Hiszpanii,
- nowoczesnych rozwiązań w Columbus,
- akcji crowdfundingowej i kapsuły eterycznej,
- kryzysu pandemicznego,
- różnych kanałów sprzedaży,
- rozszerzenia portfolio produktów,
- planów wejścia na giełdę.
Artykuł Weczer (Columbus Polska): Od samego początku chcieliśmy połączyć możliwości sprzedaży kawy z nowoczesnymi technologiami pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.