„Jeśli chcielibyśmy kupić dobre pieczywo, musielibyśmy pojechać np. do centrum Warszawy. Po mięso musielibyśmy pojechać np. do Crazy Butcher, który jest jeszcze gdzieś indziej. Po dobre sery pojechalibyśmy np. do House Of Cheese na Ursynowie. I tak moglibyśmy spędzić cały dzień, jeżdżąc sobie po mieście – stracilibyśmy pewnie kilka godzin. Po to, aby tego nie robić, połączyliśmy te wszystkie sklepy na jednej platformie i umożliwiamy zrobienie takiego zamówienia wciągu 10-15 minut” – mówi Bartosz Kazimierczuk, Prezes Zarządu, Deli2 SA.
W materiale informacje dotyczące:
- specyfiki biznesowej delikatesów Deli2,
- rynku produktów wysokojakościowych,
- ponad 30 partnerów i ponad 10 tys. produktów,
- wpływu sytuacji wojennej na biznes,
- zbiórki crowdinvestingowej (2 mln zł),
- poprawy platformy i wprowadzenia aplikacji mobilnej,
- ekspansji geograficznej (Wrocław),
- przyszłości spółki, w tym debiutu na NewConnect,
- rentowności Deli2,
- możliwości inwestycyjnych w obecnym czasie.
Artykuł Kazimierczuk (Deli2): Chcieliśmy połączyć najlepsze sklepy na jednej platformie pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.