Grupa Modne Zakupy wprowadzi marki własne w 2023



Grupa Modne Zakupy (GMZ.CO) pracuje obecnie nad wyborem marek własnych, które chce wprowadzić na rynek w 2023 r., a jednocześnie prowadzi rozmowy na temat ewentualnych akwizycji, które mogą być realizowane równolegle z pracami nad markami własnymi, poinformował ISBnews wiceprezes i CFO GMZ Wojciech Uchman.

„Jeżeli chodzi o marki własne, mamy plany i mamy fundamenty – zarówno wewnętrzne, jak i we współpracy z innymi partnerami. Przed nami są jeszcze decyzje, jakim asortymentem, jakimi wartościami powinny się kierować nasze własne marki. W związku z tym myślę, że ich wdrożenie to nie będzie raczej w 2022 r., jak zapowiadaliśmy wstępnie, tylko raczej w 2023 r., ponieważ chcemy to zrobić na spokojnie, stworzyć trochę taki brand good value” – powiedział Uchman w rozmowie z ISBnews.

Obecnie spółka analizuje m.in. kwestie segmentów i grup docelowych marek własnych.

„Mamy już pomysły, własne nazwy, nawet modele, które chcielibyśmy wdrożyć i partnerów, z którymi możemy to zrobić. Ale to jeszcze jest w fazie analiz. Zastanawiamy się też, z kim to produkować” – wskazał wiceprezes.

Podkreślił jednocześnie, że obecnie GMP zajmuje się przede wszystkim kwestią połączenia ze spółką Infoscan.

„Na dziś zajmujemy się kwestią przejęcia 30% udziałów przez Infoscan, a następnie będzie kwestia połączenia spółek. Na tym chcemy się skupić. Natomiast jeśli chodzi o wzrost nieorganiczny, mamy umowy o poufności (NDA) z kilkoma partnerami, robimy z nimi wzajemne małe due diligence. Oczywiście, przed nami jeszcze ewentualne negocjacje. Jednak w naszej firmie budowanie marek własnych nie wyklucza poszukiwania celów akwizycji, możemy te procesy prowadzić jednocześnie. Te podmioty, z którymi rozmawiamy są z obszaru e-commerce, z obszaru Beauty i Suplementów” – powiedział Uchman.

Podkreślił, że obecnie trwa pierwszy etap inwestycji, czyli przejęcie 30% udziałów GMZ przez Infoscan.

„Następnym będzie zadeklarowane całkowite połączenie spółek Infoscan i GMZ – to będzie ustalone w drodze negocjacji. Planujemy, że od momentu skutecznej transakcji przejęcia tych 30% przez Infoscan, czyli jej zarejestrowania, dajemy sobie trzy miesiące na ustalenie warunków połączenia i harmonogramu. Wiemy, że to zrobimy, ale musimy jeszcze ustalić szczegóły. Jeżeli chodzi o sam proces wejścia na giełdę, tu żadne decyzje jeszcze nie zapadły” – zakończył wiceprezes.

Pod koniec ub.r. Infoscan uzgodnił warunki inwestycji w Grupę Modne Zakupy. W pierwszym etapie Infoscan nabędzie 30% udziałów w GMZ.CO za kwotę 4,5 mln zł, a w dalszej kolejności przejmie kontrolę nad spółką. 22 lutego rozpocznie się akcji serii O Infoscanu celem sfinansowania przejęcia.

Grupa Modne Zakupy Sp. z o.o. działa w branży e-commerce, prowadzi internetowy sklep multibrandowy z bielizną (intymna.pl), odzieżą (primodo.com) oraz akcesoriami erotycznymi (blackbunny.pl). Firma posiada w swoim portfolio ponad 150 marek.

Źródło: ISBnews

Artykuł Grupa Modne Zakupy wprowadzi marki własne w 2023 pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply