Excellence wprowadzi 100-proc. soki Excellence Team X do sieci Biedronka



Excellence wprowadzi 500 tys. 100-procentowych soków Excellence Team X do sieci Biedronka 28 grudnia, podało Excellence.

„Excellence – polski producent soków, syropów, napojów oraz suplementów diety, notowany na NewConnect – rozpoczyna szeroką kampanię w ramach współpracy z Team X. Już 28 grudnia w sklepach Biedronka pojawi się 8 różnych rodzajów 100%-owych soków Excellence Team X, zaprojektowanych i wybranych przez gwiazdy. Łącznie do sprzedaży trafi 500 000 sztuk ekologicznych, prozdrowotnych soków o obniżonej kaloryczności, opartych na własnych recepturach przygotowanych wraz z Team X. Produkty będą promowane na kanałach wszystkich gwiazd Team X, które docierają do ponad 10 mln odbiorców i mają ponad 350 mln odsłon” – czytamy w komunikacie.

Excellence podkreśla, że produkty Excellence Team X nie mają konserwantów, cukru, słodzików ani sztucznych barwników czy aromatów. Mają obniżoną kaloryczność dzięki użyciu wody kokosowej i wody z ogórka. Każdy sok ma właściwości izotoniczne i łatwo wchłania się do komórek.

„Jesteśmy jednym z największych polskich producentów soków i syropów – już od wielu lat dostarczamy klientom doskonałe produkty wysokiej jakości. W naszej ofercie posiadamy również linię ekologiczną ‚bio’, w tym syropy tradycyjne i egzotyczne, soki oraz musy. Nasza nazwa – Excellence – odzwierciedla motto przyświecające nam od początku działalności: dążenie do doskonałości. […] Uważamy, że nasi klienci zasługują na to, co najlepsze i właśnie dlatego stworzyliśmy wyjątkową serię naturalnych, zdrowych, wyciskanych soków o obniżonej kaloryczności z Team X. Będą one dostępne już od 28 grudnia w sklepach Biedronka” – powiedział prezes Excellence Dariusz Polinceusz, cytowany w komunikacie.

Excellence eksportuje swoje produkty także do Niemiec, Holandii, Czech, na Białoruś i Ukrainę, Litwę, Łotwę i do Estonii. Asortyment jest dostępny również w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Tradycyjne smaki od Excellence docenili także konsumenci w Kanadzie. Spółka prowadzi działania w celu pozyskania dystrybutora w Azji i na Bliskim Wschodzie, wymieniono w materiale.

Excellence jest największym producentem syropów sprzedawanych pod markami własnymi dużych sieci handlowych w Polsce. Współpracuje z takimi sieciami, jak Biedronka, Lidl, Netto, Dino, Tesco, Makro, Carrefour, Auchan, Selgros, Aldi, Kaufland, Leclerc czy Polo Market. Drugą część biznesu stanowią soki i syropy sprzedawane pod markami należącymi do Excellence, np. I am BIO, Biorę, Monzini. Miesięczna produkcja soków i syropów sięga 1,5 mln litrów. Pod względem ilościowym spółka jest numerem dwa w Polsce. W styczniu 2021 roku zarząd Excellence podjął decyzję o rozpoczęciu działań zmierzających do przeniesienia notowań akcji spółki z NewConnect na rynek regulowany GPW.

Źródło: ISBnews

Artykuł Excellence wprowadzi 100-proc. soki Excellence Team X do sieci Biedronka pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply