Vivid Games planuje debiut symulatora randek Eroblast



Vivid Games planuje debiut symulatora randek „Eroblast” na platformach iOS i Android na 22 czerwca 2021 r., podała spółka.

„Funkcjonalności dodane do ‚Eroblast’ w kwietniu podczas trzeciego soft launchu pozwoliły na przeprowadzenie głębokich zmian we flow gry, które w przyszłości pozwolą nam na łatwiejsze monetyzowanie tytułu i dodawanie kolejnych mechanik. Zmiany w czacie, czyli podstawowej mechanice metagry poskutkowały oczekiwanymi wzrostami retencji krótkoterminowej, a dane z pierwszego tygodnia testów aktualizacji wskazują kilkuprocentowy wzrost retencji D1 oraz D3. Kolejna aktualizacja, planowana na koniec maja wprowadzi globalny system progresji, którego wpływ na retencję krótko i średnioterminową powinien być znaczący” – powiedział product owner tytułu Patryk Batko, cytowany w komunikacie.

Według niego, wprowadzone zmiany dały także dwukrotny wzrostu ARPU na kluczowych rynkach.

„Aktualnie trwają szeroko zakrojone AB testy kolejnych rozwiązań monetyzacyjnych oraz kreacji UA. Prowadzimy również testy focusowe i monitorujemy oceny graczy, dzięki feedbackowi społeczności wprowadziliśmy na przykład album ze zdjęciami postaci. Czwarty soft launch będzie kluczowym ze względu na weryfikację metryk i przygotowanie gry do premiery” – dodał Batko.

Spółka w ostatnich tygodniach poinformowała także, o pozyskaniu 4 mln zł elastycznego kredytu odnawialnego oraz dokonała wcześniejszej spłaty 3 kolejnych rat układowych, oszczędzając w ten sposób na odsetkach od obligacji serii A. Zgodnie z przyjętym układem kolejne raty przypadają dopiero na 2022 r.

„W ostatnich tygodniach zabezpieczyliśmy zaplecze finansowe pod kolejne inwestycje i spłaciliśmy przed czasem wszystkie zaplanowane na 2021 rok raty układowe. Środki zaoszczędzone na odsetkach także planujemy przeznaczyć na rozwój. Chcemy jednak skupić się nie tylko na pozyskiwaniu nowych tytułów, ale równolegle zadbać o wykorzystanie potencjału tych, które już teraz zarabiają dla nas najwięcej. W naszej ofercie mamy tytuły free-to-play i bazując na doświadczeniu wiemy, że największe przychody w tym modelu nie pojawiają się od razu po premierze. Potrzeba czasu, by zaangażować graczy i stałego wsparcia tytułu, by tego zaangażowania nie stracić. W długofalowej perspektywie to zaangażowanie graczy jest gwarancją wysokich i stabilnych przychodów „- powiedział prezes Vivid Games Jarosław Wojczakowski, cytowany w komunikacie.

Dodał, że gry „Real Boxing 2” i „Knights Fight 2” to pozycje z bardzo liczną grupą odbiorców, których preferencje są znane i do których spółka stara się jak najlepiej dostosować.

„Celem na najbliższe miesiące jest istotne zwiększenie retencji długoterminowej i zaangażowania graczy. W kilkumiesięcznej perspektywie oczekujemy odzwierciedlenia tych działań w przychodach” – podkreślił prezes.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

Źródło: ISBnews

Artykuł Vivid Games planuje debiut symulatora randek Eroblast pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply