Santander BP wdrożył system Salesforce CRM bazujący na rozwiązaniu chmurowym



Santander Bank Polska, przy wsparciu Accenture, uruchomił platformę Salesforce CRM, opartą na rozwiązaniu chmurowym. Nowa platforma zwiększy efektywność obsługi spraw klientów firmowych, a doradcy banku dzięki aplikacji mobilnej mogą obsługiwać duże firmy i korporacje zdalnie, poza oddziałem, podał bank.

Wprowadzenie nowego chmurowego narzędzia zarządzania danymi klientów jest kolejnym krokiem na drodze do lepszego dopasowania usług i produktów do dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów. Tym samym bank rozpoczął kolejny etap transformacji cyfrowej organizacji, zaznaczono.

„Zależało nam, by stworzyć platformę, która jeszcze bardziej zwiększy efektywność i wygodę obsługi klientów biznesowych. Nowy, chmurowy CRM przyniesie korzyści klientom, poprzez znacznie usprawnienie pracy naszych doradców oraz wszystkich jednostek, które ich obsługują – system zaprojektowaliśmy dla nich i wspólnie z nimi. Stworzyliśmy CRM ‚uszyty na miarę’, który może zmieniać się wraz z potrzebami organizacji i w czasie rzeczywistym odpowiadać na oczekiwania klientów” – powiedział dyrektor obszaru rozwoju produktów transakcyjnych w Santander Bank Polska Łukasz Geldner, cytowany w komunikacie.

Dzięki nowemu CRM w chmurze, klienci firmowi będą mogli załatwić większość swoich spraw przy jednorazowym kontakcie z bankiem, gdyż w jednym miejscu zbierane będą wszelkie interakcje ze wszystkich kanałów, którymi klient kontaktuje się z bankiem. Z kolei dla banku nowe narzędzie to również znaczące usprawnienie współpracy pomiędzy zespołami doradców operacyjnych i sprzedażowych, które dodatkowo umożliwi bankierom prowadzącym obsługę klientów poza oddziałami banku, wykonywanie niezbędnych operacji zdalnie – na urządzeniach mobilnych.

Platforma Salesforce jest przeznaczona dla bankowości w Polsce i spełnia wymogi regulacyjne dla sektora finansowego, a jej odpowiednia konfiguracja oraz integracja z systemami banku zapewnia bezpieczeństwo danych klientów. Nowa platforma to gotowe rozwiązanie „out of the box”, które można łatwo dostosować do wymagań sektora bankowego, jest skalowalna, co pozwala bankowi na dostosowanie się do potrzeb rynku w rekordowym dla tego sektora czasie, podkreślono.

Santander Bank Polska (d. Bank Zachodni WBK) należy do czołówki banków uniwersalnych w Polsce. Jego akcje są notowane na warszawskiej GPW. Głównym akcjonariuszem Santander Bank Polska jest hiszpański Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring. Aktywa razem banku wyniosły 209,48 mld zł na koniec 2019 r.

Źródło: ISBnews

Artykuł Santander BP wdrożył system Salesforce CRM bazujący na rozwiązaniu chmurowym pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply